Thursday, June 23, 2011

Ke mana perginya semangat itu?

Hurm, esok raptai sukan untuk sekolah aku. Dan aku tak ada semangat langsung. =.='

"Mana p semangat yang ada dalam diri hang sebelum-sebelum ni ejin?"

Semangat di mana, aku akan terjerit-jerit tag line Nightingale [rumah sukan aku, BIRU]

"Knights! Knights! Nightingale! Go go go!"

Semangat di mana, aku akan terjerit-jerit
"Go Nightingale! Woooohhh!"

Semangat di mana, aku akan tepuk tangan dengan sekuat-kuatnya bila Nightingale menang sesuatu acara.

Semangat di mana, masing-masing lawan menjerit untuk rumah sukan masing-masing.

OH MY! I miss those moments. Precious moments. Now, semangat tu macam dah tak ada. Hilang lenyap entah ke mana. =.='

Sebab apa ya?

Mungkin sebab dulu bulan Februari dah sukan. This year, Kementerian Pelajaran dah tetapkan on June. So, memang semua students malas gila nak training dari awal tahun. Now, dah last-last minit baru semua kelam kabut. 

Second, sebab after 3 years buat hari sukan di Stadium Bandaraya Pulau Pinang, tahun ni buat dekat sekolah ja. Padang dengan tak rata. Sekarang musim hujan, padang lecah. And for sure akan ada participants yang akan jatuh.

Ya, aku tau, ni semua alasan semata-mata. Tapi, memang betul, aku tak da semangat nak lawan esok. Haih =.='

Come on la ejin, senior year ni. The last year. After this mesti hang akan rindu hari sukan sekolah. Appreciate this moment please. Do your best! Menang kalah adat pertandingan. Right?

Tahun ni tahun terakhir hang akan jerit untuk rumah sukan hang ejin. So, esok jerit dengan bersemangat!

"Knights! Knights! Nightingale! Go go go!"

p/s: Eh, tagline Nightingale tahun ni sama macam sebelum-sebelum ni kan? Kalau ada yang baru, serius aku tak tauuu! Sorry Nightingale. Hehe.

0 Comment:

Post a Comment