Saturday, July 9, 2011

Officially SEVENTEEN!

Semalam aku officially SEVENTEEN!
Makin tua hang ejin. =.='

Awat laa orang sambut birthday? Sambut hari ketuaan diri sendiri? Okay dah mula merepek.

BIRTHDAY aku tak berapa best la tahun ni. But, nevermind. 

Aku appreciate sangat-sangat to Asmira, Hafizah and Dinie
yang sudi menyanyikan

"Happy birthday to youu,
happy birthday to youu,
happy birthday to ejinnnn,
happy birthday to youuu!"

di awal-awal pagi apabila aku jejak ja kaki kat sekolah.

Ya, i know, naseb baik sekolah, kalau tak, no one will sing to me =.='

Anyway, thankyouuu sangat-sangat kepada semua yang wish. ;D

And, aku dapat ejaan baru bagi nickname aku, selalunya perbezaan ni ja => untuk family IJIN and untuk kawan-kawan EJIN

Now, ada yang bagi ejaan baru lah! =.='
EJEIN
IJEEN

Sangat burok okayh! =.='

Nak tambah lagi bad news?

Selalunya, kalau birthday mesti dapat free call kan kan kan?
Aku tak dapat free call! =.='
Sebab aku guna nombor aku sekarang ni since aku darjah 5 lagi. Masa darjah 5 mana ada IC, so, tak boleh la guna nama aku. That time, abah potong telefon rumah sebab bil melambung-lambung sebab kak ien suka gayut. Ya, TERIMA KASEH KAK IEN, sebab anda, saya guna handphone paling awal antara kawan-kawan saya. Haha. Okay dah melalut.

 So, nombor yang aku pakai ni, berdaftarkan dengan nama kak ien. Nanti birthday kak ien lah baru aku dapat free call. Nama kak ien tuu. Kalau aku buat jahat apa-apa guna nombor ni, kak ien la kena buru dengan polis. *gelak jahat* HAHAHA! Okay, aku baik laaa, nak cari pasal dengan prefect pun ketaq =.=' Polis? Lagilah. Haha.

Back to the topic, nak bagi award untuk WISH PALING PANJANG. Haha. Nahh, baca laa.

"Dear anak amin yang paling bongsu, selamat hari jadi yang ke-17 tahun. (Wah, skemanya aku!) Semoga bahagia selalu dan kentot selalu. Sedaq diri sikit dah makin tua, maka, kedut dah bertambah! All the best for SPM. Sengih-sengih la selalu. Semoga kawankapal kita berkekalan. AMIN. With lots of love, Dinie Eyldira."

Dinie, hang kalau bab nak merepek-merepek ni, memang nombor satu kan? Sebab tu aku suka merepek dengan hang. Hikhik. <3

WISH PALING PENDEK?

Ni keja orang yang malas, post kat wall FB aku

"hb"

LOL, malas sangat nak taip full, hampa bagi shortform jaa? Oh, wait. Ni bukan SHORTFORM, ni INITIAL LETTERS jaa! Haha. Nevermind. Thankyouuuu! ;D


Last but not least,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Meet DOMO JUNIOR ! :D


Ini MAMA DOMO dengan anaknya DOMO JUNIOR. Haha.


Tiba-tiba teringat ada orang kata, malin kot, kalau tak silap aku laa, dia kata "gedik aih domo ni, pakai roxy" haha, sebab aku bubuh keychain roxy kat pencil box domo ni terus jadi DOMO GEDIK nohh? :P

Amacam DOMO JUNIOR ni? Macho tak? Sebab dia pakai topi koboiii! Haha. Eh eh, tiba-tiba teringat Bruno Mars! Bruno Mars kan pakai topi. Boleh jadi DOMO MARS tak? Hikhik <3


p/s: Thankyouu kepada pemberi hadiah ituu. Sapa??? YMTT! Hehe.

p/s/s: Tengok Transformer: Dark Of The Moon tadi. Memang berbaloi la kan tiket RM17 sebab 3D & 2jam30min cerita ni. Dannnn, yang paling penting, BEST GILO!

0 Comment:

Post a Comment