Monday, November 28, 2011

Ladang Anggur, Tasik Beris.

Semalam Mak dengan Abah pergi Ladang Anggur!

 Arghhh! Menyesal gila tak ikut pergi kenduri. Lepas depa pergi kenduri, depa singgah Ladang Anggur tu, sebab agak dekat dengan rumah kenduri. Arghhhh!

Ingatkan tak ikut pergi kenduri, aku duduk rumah, study. Tapi dari tengah hari sampai petang, satu buku pun tak sentuh. Tengok tv ada la. Tengok banyak episode The Kardashians. Haha. Then, online. Buku takdak mood langsung nak bukak. Mood tak berapa okay kot. =,=

Aku teringin kot nak pergi sebab Fizah ada cerita pasal ladang anggur ni kat aku haritu. Dapat tengok gambar depa ja la. Hmmmm.

Itu sepupu-sepupu aku and anak-anak mereka.

Ini Abah kesayangan


Ini Mak kesayangan


Ini sepupu aku, Kak Ani :)

Ini anak Kak Ani, kira anak saudara aku la, Syaza :)

Ini Luqman & Fathi :)


Okayy, bye, nak study chemistry, esok chemistry kot! :O

0 Comment:

Post a Comment