Tuesday, January 31, 2012

Baby, you're a firework.

Assalamulaikum :)

Esok kite cuti la awak. Sorry ler kite tak update blog lame dah. Kakak kite marah sebab nuffnang tak bertambah. Muahaha. Kite dah dapat kerja dah awak. Dah kerja 2 minggu dah. Sebelum ni tanam anggur je, boleh la update selalu. Hihi.

Errrr, tak perlu nak kite awak kite awak sangat la! Haha. 

Esok aku update pasal kerja. Malam ni, pasal BUNGA API. Malam ni Chap Goh Mei ek? Bunga api punya banyak. Dah la LIVE dari tingkap rumah aku. Raya apa pun konfem ada bunga api punya. Paling kurang pun 30minit. Sampai dah jemu dah tengok bunga api. Muahaha.

Nahh, share gambar sikit ;)


Do you know that there's still a chance for you?
Cause there's a spark in you.


You just gotta ignite the light
And let it shine


Cause baby, you're a firework
Come on, show them what you're worth



Make them go, oh oh oh
As you shoot across the sky


Baby, you're a firework


Lepas tangkap gambar, banyak yang tak elok, lima ja pun yang elok. Maklumlah, aku mana mampu nak beli DSLR. Muahaha. Jadi, aku pun gatal tangan. rakam video. Ya la, tengok gambar ja mana puas kan? Nak dengar bunyi, bunga api tu bergerak macam mana. Kan kan kan? Aku memang sangat memahami. Haha. 

First time merakam, tengok-tengok video senget, aku ingat video boleh rotate, rupanya tak boleh. Haha. Nahhh, tengok video ni. Aku tengok LIVE tadi dari tingkap rumah aku. Heee. Sila sengetkan kepala anda. ;)



P/S: Yay yay! Esok cuti. Boleh tidur dengan nikmatnya. Weee~ Goodnight readers ;D

0 Comment:

Post a Comment