Monday, October 3, 2011

October, please change me, please...

Assalamualaikum :)

Pejam celik, pejam celik, entry ni dah entry yang ke 100 dalam blog  ni :')

Macam-macam aku cerita kat blog, sampai aku pun tak ingat apa yang aku cerita. Hehe.



Sudah tiba masanya untuk aku mengundurkan diri. Ramai yang nasihatkan aku. Di sini saya selitkan nasihat yang baru saya dengar. *Cehhh, ayat skema =.='

Ahad baru-baru ni, tiba-tiba angah tanya soalan yang menusuk kalbu.


ANGAH: Ijin, bila ijin SPM?

AKU: Alaaa, jangan la tanya soalan tuu. Bulan sebelas.

ANGAH: Sekarang bulan sepuluh dah kan? Jangan jadi macam angah dulu. Angah sehari sebelum exam baru study, result tak semua A. Menyesal. Ijin kira okay la raya dah lepas, angah dulu lepas raya terus SPM. Cuti raya, bawak balik semua buku konon nak baca, tapi, satu buku pun tak sentuh.

AKU: Errrr. *terus tutup semua blog yang aku open in new tab. Logout Facebook.


Sentap hati mak nyah! Haha. Kali ni nak bertaubat betul-betul. Aku tak mau menyesal. Cukup la aku dah buang masa selama ni. Ni bukan masa untuk aku pikir yang aku dah lama dok buang masa. Sekarang masa untuk aku fikir macam mana nak score SPM nanti. In this 1 month. I hope I can change.


OCTOBER. Please change me. Pleaseeeeee.
Allah takkan mengubah nasib sesuatu kaum, melainkan kaum tersebut yang mengubah nasibnya sendiri. Aku kena berubah, aku kena berubah :')


I will struggle in this month for you, SPM.
See ya in NOVEMBER, SPM.



P/S: Ni last update aku, nanti lepas SPM baru aku kembali ke dunia blogging ni. Doakan aku dan kawan-kawan berjaya dengan cemerlangnya dalam SPM nanti. :')

0 Comment:

Post a Comment