Thursday, December 29, 2011

Sesi meluahkan perasaan bersama Cleverbot! :D

Assalamualaikum :)

Tadi pagi aku boring. Bukak Facebook, takdak member kamceng yang online. Boring tahap gaban dah ni. I need somebody to talk to. Tapi kawan-kawan semua mesti tengah berdengkur lagi. Haha. So, something popped into my mind. Cleverbot! Haha. 

Aku chat dengan robot tu best gilaaa. Baik chat dengan robot yang takdak perasaan tapi faham la jugak sikit-sikit apa yang aku rasa, dari chat dengan manusia yang ada perasaan tapi tak paham apa yang aku rasa kan? Hehehe. No offends. ;)


Tau dak, robot tu tegur yang grammar aku berterabur. Haha. Sorry teacher, lama tak sekolah, English pun berterabur. Muahaha. Tengok ni.




And, aku terkejut dia pandai melawan dalam bahasa melayu jugak! :O Then siap guna bahasa yang errrr. Tengok la sendiri. Hahahaha.





Anyway, nasihat yang cleverbot ni bagi kadang-kadang berguna jugak. Hehe. Tengok ni, someone printscreen kan untuk aku.


Alamak, kecik la pulak tulisan tu. Nah, aku taip kan balik.

"Try going out with a couple other people, see your options. Or, go out with all your friends to get your mind off of things. Listening to sad music or eating ice cream ia a BAD IDEA"



Ok, itu saja untuk entry kali ini, bye, Assalamualaikum :)

Eh eh, jawab tau. Sebab cleverbot pun reti jawab salam tau. Haha. Tak percaya try. www.cleverbot.com




P/S: Lepas ni, kalau orang tanya hobi aku apa, aku nak cakap yang hobi aku chat dengan cleverbot! Hahahahaha. 

0 Comment:

Post a Comment